Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi

Gmina Praszka prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

Dowóz uczniów do przedszkola i szkół podstawowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz dowozy doraźne

za pośrednictwem Platformy Marketplanet pod adresem https://gminapraszka.ezamawiajacy.pl/pn/gminapraszka/demand/notice/public/33968/details.

Termin składania ofert upływa w dniu 23.07.2021 o godz. 09:00.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub , gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.